En blogg om Ett liv.

efter en mindre lyckad helg så började måndagen klockan 5, då jag inte kunde somna om. pigg som en sill simmade jag upp i Älsklings kök för frukost vid halv sju. På golvet sprang även en äkelpäkel spindel så jag vågad einte gå på golvet på ett tag utan klättrade över en sovade älskling!

ute var de sol. Och skolan kändes meningslös, tur att vännerna var där och gjorde den bättre. Prata är nog de bästa man kan göra <3 Älskar er mina vänner, tack!

Ikväll, snart tidigare än vanligt, åker jag till min älskling igen för en mysig kväll med många pussar! Jag längtar så nu!

Alex säljer antagligen våran blå audi idag, så jag måste köpa min bil så jag kan övningsköra så jag kan ta körkort!

Ha en bra måndag! Puss på mitt hjärta och kram till er andra.

Sprid glädje över jorden <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0