En blogg om ett liv

Då har en termin gått med barnen i västra vikbolandets försmaling och en återstår. Det har varit rätt underbart och igår (söndag) var det lucia avslutning. Barnen var så duktiga!! Efteråt var det fika nere i församlingshemet. Riiktigt mysig tillställning för familjen, jag saknade min egna lilla familj då. Den som inte riktigt finns än... Snart är det jul, iår har jag bestämt mig för att inte köpa en ända julklapp! Vi får väl se hur bra det funkar. Jag hoppas på bra. Idag (just nu faktist) föll den första snön, ingen som lägger sig dock men den första som har tittat ner är kommen. Det tycker jag är helt underbart! Tycker om Julen. All snö, julstjärnor, alla tomtar, all julmys och all julpynt som finns! jag och mamma köpta även vår först julskinka :) Ska bli så gott!! Har en massa att se fram emot! hoppas din jul blir bra, God jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0