En blogg om ett liv

Det börjar bli lite små jobbigt att sova själv, det är en liten saknad av att ligga emot någons bröst, att ha hans armar runt mig och sen kunna lägga om armen över bröstet upp till håret. Känna hur någon smeker en över ryggen medan man låter fingrarna glida igenom håret och sen bara somna in...

Sen börjar det bli kallt också, jag som är så va när jag sover gör att det är extra skönt, då är det underbart att bara krypa upp vid någon.. Eller om man vaknar mitt i natten av att det är kallt så kan man flytta närmare någon och hålla om den..

Det är vardags lyx för mig.. Men man måste tänka att allt har sin tid i livet!! För jag är grymt tacksam över det jag har i mitt liv just nu. Underbara föräldrar, syskon och underbara vänner! Man kan känna att mycket fattas ibland men försöker tänka påser jag faktiskt har i mitt liv, för utan dem skulle det vara ännu värre <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0