En blogg om Ett liv

Jag är tillbaka på lägergården Gransnäs. Det ligger i Småland. Här har jag många minnen ifrån.. glada som mindre glada. Men det finns alltid bra människor här, som gärna hjälper till om det är något. Det är underbart här. Det är även en fin miljö ut, ligger precis vid vattnet!

Jag är här som ledare för mina tre så ungdomar, känns stort att ha gått de här utbildningarna själv och nu är jag tillbaka som ledare!!

Men det finns så många minnen här.. Det är så att man ibland inte vet hur man ska hantera det. Och så är man en förebild samtidigt.. Något jag vägrade att missa var maten.. Bestämde mig för att inte hoppa över något mål här, hur ofta man än äter.
Och nu är det söndag... Uppfyllde mitt mål! Känns otroligt bra. Under mässan blev det lite jobbigt men det funkade :)

/z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0